זו זכות גדולה ללוות אמנים בעבודתם. לקבל גישה לסוד היצירה ולהיות בקשר עם העדינויות שבהן היא זורמת ונאספת. טקסט שכתבתי לתערוכה "חיית שטח" של יפעת טריינין ליסאי וטל בדרק, דצמבר 2019. (צילום: טל בדרק)
להמשך קריאהזו זכות גדולה ללוות אמנים בעבודתם. לקבל גישה לסוד היצירה ולהיות בקשר עם העדינויות שבהן היא זורמת ונאספת. טקסט שכתבתי לתערוכה "חיית שטח" של יפעת טריינין ליסאי וטל בדרק, דצמבר 2019. (צילום: טל בדרק)
להמשך קריאהעבודת וידאו שהוצגה בפסטיבל "מתחת לפנס 6 שהתקיים ב 2018. רציתי סבתא סורגת וגיליתי את התרגיל הזה, שנקרא Open the gate. הוא דיבר אלי וכמו המשיך את העבודה משנה שעברה. וריאציות על הדגל.
להמשך קריאהשנים הייתי קופירייטרית. כתבתי ברושורים, פמפלטים, דיורים ישירים, ספרי חברה, סלוגנים, שלטי חוצות, טיזרים למעטפות, ג'ינגלים לרדיו, תסריטים לסרטי תדמית, טונות של "אודות", אתרים, מיקרו קופי, הודעות מערכת, ניוזלטרים, פוסטים שיווקיים, פרינט, דיגיטל, יו ניים איט!!
להמשך קריאהספטמבר 2018. ערב אחד בהכנות ל מתחת לפנס 6, באור הקלוש שבין הפנסים פתאום נוצה בוהקת זזה על השביל אָנֵה ואנַהּ בתזזיתיות עדינה. כמו כותבת מכתב סתרים. נמלה, כל גודלה כסנטימטר, סוחבת אותה בנחישות, כמו סירת מפרש בין גלי האספלט.
להמשך קריאההנה רעיון שהבזיק במקריות, נתפס במעופו, התפתח להיות עבודת וידאו והוצג בפסטיבל מתחת לפנס 5 2017.
להמשך קריאהכתבתי את הטקסטים להצגה "קרב ובא" של אנסמבל תיאטרון הידית. למרות שעסקה בתעופה, ההצגה לא התרוממה. חבל. היא היתה מקסימה ומהפנטת.
להמשך קריאה"תרגילי התעוררות" פרוייקט וידאו שעשיתי במסגרת פסטיבל "דרך הנדיב" הראשון, נובמבר 2018, פרדס חנה. טקסטים מתוך הספר "מאה חלומות וחלום" של אלון צ' על שלטים דיגיטליים במושבה.
להמשך קריאהאקספירימנט בוידאו, שהתחיל באביב שנת 2000 ונמשך עד לסתיו 2002. מאה ומשהו קסטות מצולמות מסיבוב קבוע בריבוע כורש-אוליפנט-וילסון-לינקולן בת"א. פרוייקט שיום אחד יבשיל.
להמשך קריאהמאז שעזבתי את מושבה חופשית ב 2015 לא היה לי מקום משלי לכתוב בו. לא כמעשה נצבר ומתמשך. ארבע שנים שבמהלכן עשיתי הרבה דברים שעכשיו אני אוספת כאן. מושבה חופשית היתה חללית האם, האתר הזה הוא רכב השיוט שלי בגלקסיה.
להמשך קריאההאח הגדול, גרסת הננו. רעיון שקפץ לי לראש אחרי ביקור במעבדת הננו באוניברסיטת בר אילן.
להמשך קריאה